کد خبر: ۶۹۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
تعداد بازدید: ۲۹۵
مردم و مسئولان کیش در برنامه های ورزشی و هنری پایان هفته لحظات شادی را تجربه کردند.
پایان هفته ای شاد با حضور مردم و مسئولان در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، برنامه های متنوع پایان هفته میعادگاه شهروندان و مسئولان در جزیره کیش است.

این برنامه ها شامل همایش های ورزشی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، مسابقات اتومبیلرانی و برنامه های فرهنگی هنری مانند پیاده راه هنر و هر پنج شنبه نقاشی است.

حضور خانواده ها به اتفاق فرزندانشان در این برنامه ها  فضای شاد و صمیمی در شهر ایجاد می کند که بسیاری از گردشگران نیز علاقمند می شوند در این برنامه ها شرکت کنند.

نکته مثبت این برنامه ها پیوستن مسئولان به جمع گرم و صمیمی خانواده هاست که جلوه زیبایی از همدلی و همراهی است.

گفتنی است با برنامه ریزیهای انجام شده و تاکیدات مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برای شادی آفرینی در سطح شهر در جزیره کیش در پایان هر هفته برنامه های شاد و متنوع خانوادگی برگزار می شود.

بر اساس دستور دکتر مونسان با حضور هنرمندان، این برنامه ها در معابر و خیابانهای شهر برگزار می شود تا فضایی مملو از شادی برای شهروندان ایجاد شود و همگان در این نشاط عمومی سهیم باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: