کد خبر: ۶۹۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
تعداد بازدید: ۲۱۳
زلاتان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوار است.
زلاتان: هنوز هم شانس قهرمانی داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از وبسایت نود: زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی منچستر یونایتد در مصاحبه اخیرش در مورد شانس قهرمانی شیاطین سرخ در این فصل از لیگ برتر انگلیس صحبت کرده است:

فکر می کنم هنوز هم شانس داریم، فراز و نشیب های زیادی داشتیم، پیروزی، باخت، پیروزی، باخت. اگرچه در چند بازی عملکرد خوبی داشتیم ولی نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. اما اکنون تمام تلاشمان را می کنیم تا اختلاف را در صدر جدول کاهش دهیم. پس امیدواریم سایر تیم ها هم اشتباهاتی داشته باشند و امتیاز از دست دهند تا بتوانیم فاصله مان را کمتر و کمتر کنیم.



ما خیلی تلاش می کنیم، به کارمان باور داریم و برای قهرمانی اینجا هستیم. بهانه ای نداریم، برای این اینجا هستیم که قهرمان لیگ شویم و برای رسیدن به این هدف سخت تلاش می کنیم. امیدواریم بتوانیم همچنان روی روند پیروزی حرکت کنیم، برای این که هنوز شانس قهرمانی داشته باشیم، باید به پیروزی هایمان ادامه دهیم و برای پیروز شدن باید سخت تلاش کنیم و این کاری است که در حال انجامش هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: