کد خبر: ۶۹۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۰
رانیری خروج اشمایکل را از لستر سیتی تکذیب کرده است.
رانیری: اشمایکل را به لیورپول نمی فروشیمبه گزارش خبرداغ به نقل از وبسایت نود: در حالی که برخی منابع در انگلیس مدعی شده بودند لیورپول بعد از نمایش های ضعیف کاریوس و مینیوله، به دنبال جذب دروازه بان در ماه ژانویه است و یکی از گزینه های آن ها، کسپر اشمایکل دروازه بان دانمارکی لستر سیتی است، ولی رانیری سرمربی روباه ها، در مصاحبه اخیرش، شایعات در مورد خروج دروازه بان ۲۹ ساله تیمش را تکذیب کرده است:

کسپر با لستر سیتی قرارداد دارد و تحت هیچ شرایطی او را نمی فروشیم. ما احتیاجی به پول فروش کسپر نداریم. لیورپول هیچ شانسی برای جذب او ندارد. آن ها می توانند بدون اشمایکل هم قهرمان لیگ شوند.


اشمایکل، در کنار کانته، واردی و محرز جزو ارکان قهرمانی لستر در فصل گذشته لیگ برتر به حساب می آید. رانیری در تابستان توانست واردی را از چنگ آرسنال نجات دهد، اما در حفظ کانته ناموفق بود، حالا او می خواهد اشمایکل را هم در تیمش نگاه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: