کد خبر: ۶۹۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
تعداد بازدید: ۱۵۷
دورجدید تمرینات استقلال تهران احتمالا درغیاب علیرضا منصوریان برگزارمی شود که همراه خانواده چند روزی برای استراحت به ترکیه سفرکرده است.
رحمتی قبل ازبازی سپاهان با خرمگاه قهربود!به گزارش خبرداغ ، این درحالیست که مهدی رحمتی بنابرشنیده ها مدتی است با محمد خرمگاه دستیاراول علیرضا منصوریان قهراست و با او حرفی نمی زند.

 

نیمکت نشینی کاپیتان استقلال دربازی با سپاهان هم این ماجرا را تشدید کرد تا برای خیلی ها این سووال پیش بیاید که رحمتی درصورت ماندن دراستقلال با محمد خرمگاه دستیارعلیرضا منصوریان کارمی کند؟

 

یکی ازنزدیکان مهدی رحمتی با تأیید قهراین دو می گوید: رحمتی و خرمگاه حتی سلام و علیک هم ندارند اما او قرارنیست زیرنظرخرمگاه تمرین کند چون باید تمرینات دروازه بانی را زیرنظرحمید بابازاده انجام دهد!

 

البته همه این صحبت ها منوط به این است که رحمتی درلیست مازاد استقلال که قراراست اول هفته آینده ازسوی منصوریان اعلام شود قرارنگیرد!

 

رادنیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: