کد خبر: ۶۹۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۱۸۸
دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان در سال ۸۸، سه راهکار وجود داشت که به هیچ یک از این راهکارها عمل نشد.
محسن رضایی هم خواستار محاکمه موسوی و کروبی شد/رضایی: مردم مشکلات را به دولت ربط می‌دهند نه به نظام، انقلاب و رهبریسرلشکر محسن رضایی در آیین بزرگداشت 9 دی یزد اظهار داشت: افرادی به دنبال فراموش کردن فتنه 88 هستند. این افراد همان کسانی هستند که پس از انقلاب هم بیان کردند دیگر نیازی به حضور مردم در عرصه نیستند و باید به خانه‌هایشان بروند. وقوع شعار مرگ بر آمریکا در ابتدای انقلاب و زمان تسخیر لانه جاسوسی سبب شد که تمام جهان به ایران چشم بدوزند و از این شعار انگشت به دهان شوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب‌نیوز؛ تسنیم نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: 9 دی به این دلیل مهم است که پرده از روی یکی از موانع جدی انقلاب بر می‌دارد و ملت ایران در این روز ثابت کرد که این انقلاب مربوط به خواص نیست بلکه مربوط به تمام ملت ایران است و مردم منتظر عکس‌العمل خواص نمی‌مانند.ماجرا از یک حرکت اعتراضی شروع شد ولی زمانی نگذشت که این افراد به دنبال ایجاد یک جنگ احزاب در ایران بودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: خود من تلاش بسیار زیادی کردم و حتی از آبرویم خرج کردم و با این دو نفر صحبت کردم و از آنها خواستم به شورای نگهبان مراجعه کنند ولی بعد از چند ساعت دیگر جواب من را ندادند. محاکمه این دو نفر (سران فتنه) باید به صورتی انجام شود که در تاریخ باقی بماند.

رضایی به مشکلات اقتصادی فعلی کشور و آمار بیکاری اشاره کرد و گفت: این موارد و مشکلات را مردم به مدیریت کشور ربط می‌دهند و به هیچ عنوان به نظام، انقلاب، خودشان و رهبری ربط نمی‌دهند. این شعور اگر در کشورهای دیگر بود تا به الان چند باره قیام کرده بودند، ملت ایران پایه‌های مشکل را می‌دانند کجاست و در انقلاب و حماسه 9 دی مشخص شد که نیروی معجزه آفرین مردم هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز همه توان دشمن هم به همین مرحله رسیده‌اند و گفته‌اند که باید مردم را هدف بگیریم تا از رهبری و انقلاب فاصله بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: امروز روزی است که ما باید آمریکا را در اقتصاد و فرهنگ هم ناامید و مایوس کنیم چرا که اگر از این مانع عبور کنیم مشکلی نداریم و بر بالاترین قله دنیا می‌ایستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز سیاست ایران در منطقه پرچمداری می‌کند، یک زمانی آمریکا ایران را در مذاکرات سوریه راه نمی‌دادند ولی چند وقت پیش این ما بودیم که در مسکو با ترکیه و روسیه جلسه گذاشتیم، آینده سوریه را رقم زدیم و آمریکا و عربستان را هم در این جلسات راه نداده و دیگر هم راه نمی‌دهیم.

رضایی گفت: امروز ما از لحاظ سیاسی در هزاران کیلومتر خارج از مرزها حضور داریم ولی خودرو، پوشاک و اقتصاد زندگی مردم از این عرصه فاصله بسیاری دارد و هنوز برای تحقق اقتصاد مقاومتی راه طولانی داریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: