کد خبر: ۶۹۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۲۰۴
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: گاهی بعضی از مسؤولان و نخبگان نسبت به وظایفشان درست عمل نمی‌کنند.
آقاتهرانی: «مرگ بر آمریکا» گفتن بزرگترین مجاهدت استبه گزارش خبرداغ ،حجت‌الاسلام مرتضی آقا‌تهرانی در سلسله همایش‌های «پایان فتنه، پایان فریب» در مسجد ولی عصر(عج)، در ویژه برنامه 9 دی اظهار داشت: این مردم بودند که در سال 88 در 9 دی توانستند فتنه را جمع کنند. ای کاش در فتنه‌های زمان حضرت علی(ع) و فتنه صلح امام حسن(ع) جوانان مسلمان حضور داشتند و احساس وظیفه و تکلیف می‌کردند.

نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: گاهی بعضی از مسؤولان و نخبگان نسبت به وظایفه‌شان درست عمل نمی‌کنند و اگر حضور آگاهانه مردم در صحنه نباشد اتفاقات جبران‌ناپذیری در شرایط خاص رخ می‌دهد. در فتنه‌ها اهل عمل به ایمان مشخص می‌شود و در فتنه 88 بی‌تقوایی افراد موجب مشکلات شد.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا گفتن بزرگترین مجاهدت است، اظهار داشت: مرگ بر آمریکا گفتن در شرایطی جایگاه مجاهدت و شهادت را دارد چرا‌که جایگاه و پایگاه نظام را مستحکم‌تر می‌کند. چند سال 4 قبل از فتنه 88 هم فتنه‌ای دیگر رخ داد اما با اشاره فرمانده سپاه سریعاً جمع شد و در فتنه 88 مدت طولانی‌تر بود پس باید نسبت به فتنه‌های آینده هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام آقا تهرانی تصریح کرد: ای‌ کاش مسؤولان برای اشتباهاتشان از مردم و رهبری عذرخواهی کنند و مجدد دچار اشتباه نشوند.

وی با بیان اینکه هر‌جا ولی فقیه نادیده گرفته شد مشکلات عظیم بوجود آمده است، گفت: شخص ولی فقیه را 80 نفر از خبرگان تأیید می‌کنند پس نظام اسلامی بر وجود ولایت فقیه مستحکم شده است و هیچ‌چیز نمی‌تواند آن را تکان دهد.

به گزارش فارس، نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم نشان دادند که سخن رهبری فصل‌الخطاب است اظهار داشت: بزرگترها و مسؤولان باید حواسشان را برای انتخابات آینده جمع کنند و راه موفقیت آن هم تبعیت از ولایت فقیه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: