کد خبر: ۶۹۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
تعداد بازدید: ۱۸۲
ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره تخلف دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از سوی دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت نادرست و غیرکارشناسی اعلام شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، پایگاه اطلاع رسانی دولت اعلام کرد: این ادعا که  "درآمد دولت از محل هدفمندی در سال ۱۳۹۵ رقمی بین ۷۷ هزار میلیارد تومان تا ۸۰ هزار میلیارد تومان است که از این محل ۳۵ هزار میلیارد تومان به مردم و حدود ۷ هزار میلیارد تومان بابت مالیات بر ارزش‌افزوده و عوارض شهرداری پرداخت می‌شود و مابقی این مبلغ به‌حساب خزانه  واریز نشده است" مطلبی غیر کارشناسی و نادرست است که از سوی آقای حمیدرضا حاجی بابایی در رسانه‌ها منتشر شده است.

بر اساس گزارش دفتر امور انرژی سازمان برنامه‌وبودجه کشور، در سال ۱۳۹۵ درآمد سازمان هدفمندی یارانه‌ها از سه محل به شرح زیر است:

درآمد سازمان هدفمندی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: