کد خبر: ۶۹۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۲
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از وقوع چندین زمین‌لرزه در نردین از توابع شهرستان میامی در شرق این استان خبر داد و گفت: بزرگترین این زمین‌لرزه‌ها 4.9ریشتر بوده است.
به گزارش خبرداغ ،ایرج رئیسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- با بیان اینکه زمین‌لرزه‌ها 4.9ریشتری 26 دقیقه بامداد امروز روی داده است اظهار کرد: خوشبختانه این زمین‌لرزه خسارت جانی نداشته است.

وی با بیان اینکه این زمین‌لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین روی داده تصریح کرد: کانون زمین‌لرزه در نردین از توابع شهرستان میامی بوده است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از وقوع چندین زمین‌لرزه کوچکتر در این منطقه طی امروز خبر داد و افزود: آخرین این زمین‌لرزه‌ها ساعت 8 صبح امروز به بزرگی 3 ریشتر بوده است.

این مقام مسئول از اعزام تیم‌های ارزیاب به منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این زمین‌لرزه‌ها خسارات جانی نداشته.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص خسارات احتمالی مالی به ایسنا گفت: تاکنون گزارشی دال بر وجود خسارت نداشته‌ایم البته تیم‌های ارزیاب ما در منطقه هستند و گزارش نهایی متعاقبا اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: