کد خبر: ۶۹۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
تعداد بازدید: ۲۰۹
دروازه بان سابق تیم استقلال اعتقاد دارد نباید بازیکنان و سرمربی این تیم را عامل عدم موفقیت آبی‌های تهرانی دانست.
مصاحبه‌های برخی‌ افراد به استقلال ضربه زده است/ نباید حلقه تقصیر را گردن منصوریان بندازیمبه گزارش خبرداغ ،  تیم فوتبال استقلال در حالی نیم‌فصل اول لیگ برتر را به پایان رساند که مهم‌ترین حاشیه این تیم از نیمکت نشینی مهدی رحمتی در بازی با سپاهان شروع شد. اتفاقی که اختلاف نظر کاپیتان استقلال با کادر فنی این تیم را نمایان کرد.

 
در همین خصوص «سیدهادی طباطبایی» دروازه‌بان سابق تیم استقلال در گفتگو  با  جام نیوز، گفت: از ریز قضایا بی‌خبرم ولی این را می‌دانم که سرمربی یک تیم این اختیار را دارد که در خصوص بازیکنانش اظهار نظر کند و با توجه به صلاحدیدش هر بازیکنی را که تشخیص دهد روی نیمکت بنشاند. حالا این تصمیم می‌تواند فنی یا انضباطی باشد. در مجموع نیمکت‌نشین‌شدن مهدی رحمتی در بازی با سپاهان اتفاق عجیبی نبود.

 

وی با اشاره به "عدم همدلی در مجموعه استقلال" گفت: شاهد این هستیم که در حالی از سوی افراد مختلف باشگاه مصاحبه‌های متعددی انجام می‌شود که این افراد آشنایی چندانی با فضای فوتبال ندارند و متوجه این موضوع نمی‌شوند که اظهاراتشان می‌تواند چه تبعاتی برای تیم در پی داشته باشد.

 

ایشان ادامه داد: وقتی تیم بزرگی مثل استقلال با مشکل مواجه می‌شود باید یک همدلی داخل باشگاه وجود داشته باشد تا آرامش به تیم منتقل گردد و بازیکنان بتوانند در اجرای وظایف خود موفق عمل کنند.

 

پیشکسوت استقلال در واکنش به موضوع "ماندن یا رفتن علیرضا منصوریان" گفت: نمی‌دانم چرا وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد همه هجمه‌ها علیه سرمربی به راه می‌افتد. به نظر من آقای منصوریان یک سری ضعف‌ها داشته است اما این صحیح نیست که عدم نتیجه گیری استقلال را گردن سرمربی بیندازیم. بهتر است در این خصوص ارکان دیگر باشگاه هم مورد توجه قرار گیرند.

 

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: هوداران به این نکته توجه کنند که بازیکنان و کادر فنی برای شاد کردن دل آن‌ها تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. برد و باخت بخشی از فوتبال است و هوادار نباید به دلیل عدم نتیجه‌گیری به تیم فشار بیاورد. چرا که در صورت ورود هرگونه حاشیه به تیم این هوادار است که اولین ضربه را خواهد خورد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: