کد خبر: ۶۹۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۴۱۹
همزمان با بازنشستگان صنعت فولاد صورت گرفت؛
درپی تجمع گروهی از بازنشستگان صنعت فولاد و نیز تعدادی از جانبازان و آزادگان سپاهی و بسیجی، نیروی امنیتی و انتظامی باحضور مقابل مجلس، تجمع امروز مجلس را تحت‌نظر قرار دادند.
تجمع جانبازان و آزادگان سپاه و بسیج مقابل ساختمان مجلس/ حضور نیروهای امنیتی و انتظامیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، درحالی که از ساعت‌های ابتدایی صبح امروز حدود ۳۰۰ نفر از بازنشستگان و نمایندگانتشکل‌های کارگری صنعت فولاد کشور به‌ منظور پیگیری مطالبات خود در خصوص معوقات بازنشستگی و پاداش پایان‌خدمت مقابل ساختمان مجلس تجمع کرده بودند، از دقایقی پیش گروهی از آزادگان و جانبازان بسیجی و سپاه نیز مقابل مجلس تجمع کردند.

این آزادگان و جانبازان خواستار اجرای ماده ۱۹۰ تبصره ماده ۳۸ سپاه و برقراری حقوق آزادگان و جانبازان بسیجی و سرباز سپاه بوده و با سردادن شعار خواستار توجه و رسیدگی نمایندگان مجلس به مشکلات‌شان شدند.

همزمان با افزایش تعداد تجمع‌کنندگان و سردادن شعارهای آن‌ها، نیروهای انتظامی و امنیتی یگان ویژه و همچنین پلیس امنیت در مقابل درب ورود مجلس حاضر شده و مانع از عکاسی و فیلمبرداری از این تجمع شدند.

هم‌‎اکنون بیش از چند صد نفر در مقابل درب شماره یک ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کرده‌اند. این درحالی است که نیروهای امنیتی و انتظامی هرگونه تردد و عکس‌برداری از این تجمع را تحت‌نظر قرار داده و حتی مانع از تهیه خبر ازسوی خبرنگاران می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: