کد خبر: ۶۹۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲
تعداد بازدید: ۱۷۸
دایی چراغ سبز نشان داد؛
سرمربی نفت اعلام کرده که در صورت رسیدن نامه کتبی باشگاه پرسپولیس و تأمین مبلغ مورد نیاز نفت تهران رضایتنامه اش را صادر خواهد کرد.
پرسپولیسی شدن شجاع منتفی شد / جذب گزینه بعدی 200 هزار دلار آب می خوردبه گزارش خبرداغ،برانکو ایوانکوویچ قبل از سفر به کرواسی لیست بازیکنان مدنظرش را در اختیار باشگاه گذاشته که در صدر آن شجاع خلیل زاده و ایگور پراهیچ به چشم می خورند.

 

از آنجایی که هر دو مدافع میانی با باشگاه های سپاهان اصفهان و نفت تهران قرارداد دارند بنابراین خرید هر دو سخت است اما جذب خلیل زاده دیگر غیرممکن است!

 

آنطور که رادنیوز نوشته، سپاهانی ها و شخص عبدالله ویسی آب پاکی را روی دست پرسپولیسی ها ریخته و گفته اند که به شجاع نیاز مبرم دارند!

 

اما از آن طرف علی دایی کمی نرمش نشان داده و عنوان کرده که در صورت رسیدن نامه کتبی باشگاه پرسپولیس و تأمین مبلغ مورد نیاز نفت تهران رضایتنامه اش را صادر خواهد کرد.

 

گفته می شود جذب پراهیچ کروات در نیم فصل نقل و انتقالات چیزی حدود 200 هزار دلار آب می خورد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: