کد خبر: ۶۹۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۱۴۸
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که طبق پاسخ هیئت رئیسه مجلس به استعلام کمیسیون عمران تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مواردی که ماهیت قضایی ندارد بلامانع است.
نظر هیات رییسه مجلس درباره تحقیق و تفحص از شهرداریعبدالکریم حسین‌زاده گفت: تحقیق و تفحص از شهرداری تهران شامل سه محور واگذاری املاک، تغییر کاربری‌ها و مدیریت و میزان تطابق طرح جامع و تفسیری با هم بود که یکی دید مالی و دیگری مدیریتی و دیگری فنی را دنبال می‌کند و هر کدام حائز اهمیت است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، وی افزود: برخی از همکاران گفتند که طبق آیین نامه مجلس اگر پرونده قضایی در مورد موضوعی که برای تحقیق و تفحص ارجاع شده وجود داشته باشد تحقیق و تفحص باید متوقف شود تا پاسخ دستگاه قضایی داده شود. بر همین اساس بخش واگذاری املاک در تحقیق و تفحص متوقف ماند و کمیسیون عمران در این رابطه از هیئت رئیسه مجلس استعلام کرد.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس اضافه کرد:‌ آنچه در شعبه 15 در مورد املاک شهرداری در جریان است مربوط به املاک واگذار شده به مدیران شهرداری است در حالی که موضوع تحقیق و تفحص کلان‌تر است و چتر بررسی آن همه واگذاری‌ها اعم از مدیران شهری و غیره را در بر می گیرد.

حسین زاده در پایان گفت که طبق پاسخ هیئت رئیسه مجلس به استعلام کمیسیون عمران ورود و رسیدگی به مواردی که قوه قضاییه به آن وارد نشده یا ماهیت قضایی ندارد بلامانع است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: