کد خبر: ۶۹۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
تعداد بازدید: ۲۴۱
به نظر می رسد پیشنهاد خوبی از کشور چین برای جذب جابر انصاری مطرح شده است.
شوک نقل و انتقالاتی به استقلال/ ستاره رفتنی شد؟به گزارش خبرداغ ، یک تیم چینی که پس از بازی تیم های استقلال تهران و پرسپولیس، عملکرد جابر انصاری را مثبت ارزیابی کرده و این بازیکن را تحت نظارت خود قرار داده بود، در نقل و انتقالات زمستانی قصد دارد تا مهاجم آبی پوشان را به خدمت بگیرد. جابر انصاری، مهاجم ۲۹ سال استقلال، ۱۳ بازی برای این تیم در فصل جاری انجام داده که در ۱۲ بازی به عنوان یار ثابت در زمین حضور داشته و در این تعداد بازی موفق به زدن ۴ گل شده است.

 

شایعه حضور انصاری در لیگ چین در حالی مطرح شده که تعداد ایجنت هایی که با لیگ چین در ارتباط هستند هر روز بیشتر می شود. البته بعید است منصوریان در صورت رسمی شدن پیشنهاد تیم چینی راضی به رفتن این بازیکن شود، چراکه او يكی از مفيدترين بازيكنان تيمش محسوب می‌شود و جدایی او لطمه جبران ناپذيری به استقلال وارد می‌كند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: