کد خبر: ۶۹۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۲۹
طاهرنژاد
نایب رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از تعیین ۳۱ رابط استانی این شورا خبر داد.
تعیین ۳۱ رابط استانی شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبانبه گزارش خبرداغ ،یدالله طاهر‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه شب گذشته شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، گفت: موضوع رابطان استان‌ها در دستور کار این جلسه بود که پس از ارائه گزارش کارگروه استان‌ها، برای استان ۳۱ رابط استانی تعیین شدند. 

نائب رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اشاره به تشکیل شورای استانی، افزود: رابطان استانی ماموریت دارند که شورای اصلاح طلبان استان را تشکیل دهند تا پس از این مرحله وارد فاز انتخابات می‌شویم. 

طاهرنژاد با بیان اینکه کار رابطان استانی برنامه ریزی است، گفت: تا آخر دی ماه باید تشکیل شورای اصلاح‌طلبان استانی تمام شود. 

او در پاسخ به اینکه تشکیل ستادهای انتخاباتی چه زمانی است، بیان کرد: کار ستادی عملیانی است و با برنامه‌ای که این شورا‌ها تنظیم می‌کنند ستاد‌ها شکل می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: