کد خبر: ۶۹۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۲۲
عالیشاه و نوراللهی 350 میلیون می گیرند؛
دو بازیکن پرسپولیس با دریافت مبلغ 350 میلیون تومان و منزل اجاره ای شخصی، پیراهن تراکتور را بر تن کرده اند و دستمزد گرفته اند.
دستمزد باورنکردنی دو سرباز پرسپولیس در تراکتورسازیبه گزارش خبرداغ،بالاخره تراکتورسازی تبریز موفق شد تا دو بازیکن رقیب اصلی اش پرسپولیس را به بهانه گذراندن خدمت سربازی در اختیار بگیرد و در مسیر قهرمانی کمی رقیبش را دچار دردسر کند!

 

احمد نوراللهی و امید عالیشاه از یک ماه قبل بی سر و صدا نسبت به مشمول کردن خود اقدام کردند و باشگاه در موقعیتی عجیب متوجه شد دو بازیکن خودش را از دست داده است.

 

این دو بازیکن با این کارشان صدای اعتراض علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه را بلند کردند و او آنها را به نداشتن عرق به پیراهن متهم کرد. البته بعدا و با توجه و جو ایجاد شده توسط هواداران، اعلام شد باشگاه مشکلی با نوراللهی نداشته و از عالیشاه به شدت ناراحت بوده است.

 

حال گفته می شود این دو نفر با دریافت مبلغ 350 میلیون تومان و منزل اجاره ای شخصی، پیراهن تراکتور را بر تن کرده اند و دستمزد گرفته اند.

 

البته باید دید باشگاه تراکتورسازی در مورد این خبر چه واکنشی دارد. آن هم در حالی که گفته می شود بازیکنان سرباز مبلغی دریافت نمی کنند.

هوادار
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: