کد خبر: ۶۹۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۱۴۵
ویسی؛
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: متأسفانه ما بازی را که یک بر صفر جلو بودیم از دست دادیم و به تساوی رسیدیم.
وقتی مقابل استقلال گل نزنیم گل می‌خوریمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،عبدالله ویسی در سالن میکسذون ورزشگاه نقش جهان در خصوص تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: متأسفانه ما بازی را که یک بر صفر جلو بودیم از دست دادیم و به تساوی رسیدیم. هم خوش‌شانس بودیم و هم بدشانس.

 

وی افزود: اصلاً از این شرایط راضی نیستم چون این سومین بازی است که در دقیقه 95 سه امتیاز را از دست می‌دهیم و نتیجه تغییر می‌کند.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص موقعیت‌هایی که بازیکنان تیمش خراب کردند، گفت:‌ وقتی مقابل استقلال موقعیت از دست بدهید قطعاً گل هم می‌خورید به نظرم استقلال لیاقت گلزنی داشت و به همین علت بازی در دقیقه 95 به تساوی منجر شد.

 

خبرنگاری در خصوص اینکه بازیکنان سپاهان در میکسذون مصاحبه نمی‌کنند از ویسی سؤال پرسید که سرمربی سپاهان گفت:‌ ما ممنوعیتی در تیم‌مان نداریم و نمی‌دانم چرا بازیکنان صحبت نکردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: