کد خبر: ۶۹۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۲۵۳
ما در عصری زندگی می‌کنیم که فضانوردان به ماه می‌روند اما در برزیل افرادی هستند که به شیوه‌ای زندگی می‌کنند که بشریت هزاران سال پیش زندگی می‌کرده است
«ریکاردو اتاکرت» اشاره می‌کند که احساس می‌کرده ‌وارد دنیایی شده بود که نقاشی‌ای از قرن گذشته در آن انجام شده بود. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب نیوز ،  روزنامه «ایندیپندنت» با انتشار تصاویری تازه از یک قبیله آمازون‌نشین می‌نویسد: «در قرن بیست و یکم هنوز هم هستند افرادی که نوع زندگی‌شان متعلق به دوران نوسنگی است. عکاس برزیلی با وضوح بالا از بالای یک بالگرد در ارتفاع پایین با پرواز بر روی اعضای قبیله‌ای بومی در جوردائو یکی از جنگل‌های ناحیه آمازون در نزدیکی مرز برزیل و پرو از ساکنان این جنگل عکسبرداری کرده است.» 

این افراد به شیوه ۲۰ هزار سال پیش زندگی می‌کنند+تصاویر

عکاس این مجموعه می‌گوید: «در قرن بیست و یکم نمی‌توانستید هیچ ارتباطی میان آنان با دنیا امروز مشاهده کنید. این افراد به شیوه ۲۰ هزار سال پیش زندگی می‌کنند. این احساس قدرتمندی بود چون آنان مانند اجداد خود زندگی می‌کنند.» 

این روزنامه همچنین اشاره می‌کند که در اوایل سال جاری نیز عکس‌های فوق‌العاده‌ای از قبیله‌ای بومی به یانومامی در نزدیکی آمازون در نزدیک مرز برزیل و ونزوئلا منتشر شده بود که حدود ۳۰۰ نفر اعضای قبیله را تشکیل می‌دادند. مواد غذایی مصرفی آنان موز و ذرت بود.. 

ایدیپندنت اشاره می‌کند که ما در عصری زندگی می‌کنیم که فضانوردان به ماه می‌روند اما در برزیل افرادی هستند که به شیوه‌ای زندگی می‌کنند که بشریت هزاران سال پیش زندگی می‌کرده است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: