کد خبر: ۶۹۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۴۲۹
دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان در حالی با برتری 3 بر صفر قرمزهای تهرانی به پایان رسید که داور این دیدار گل سالم تیم مشهدی را نپذیرفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، در دقیقه 76 بازی پرسپولیس و سیاه‌جامگان مشهد، روح‌اله سیف‌الهی مهاجم تیم میهمان با پاس بلند حسین بادامکی با بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس تک‌به‌تک شد. او زودتر از بیرانوند به توپ رسید اما پرچم کمک‌داور و سوت داور بازی، آفساید سیف‌الهی را اعلام کرد. مهاجم سیاه‌جامگان در این صحنه بعد از سوت داور به توپ ضربه زد و دروازه پرسپولیس را هم باز کرد تا داور به او یک کارت زرد بدهد. اما مرور صحنه آهسته لحظه پاس بادامکی نشان می‌دهد که کمک‌داور در این صحنه به اشتباه پرچم زده و برخلاف سعید دقیقی که در آن لحظه در موقعیت آفساید قرار داشت، سیف‌الهی عقب‌تر از حسین ماهینی بود.

 

در عکس لحظه ارسال پاس بادامکی به سیف‌الهی را می‌بینید:

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: