کد خبر: ۶۹۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
تعداد بازدید: ۱۶۴
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی انتشار سخنان منتسب به وزیر امور خارجه از سوی یکی از اعضای این کمیسیون را خلاف مصالح جامعه و منافع ملی عنوان کرد.
رضایی: انتشار سخنان محرمانه منتسب به ظریف خلاف مصالح جامعه استبه گزارش خبرداغ،محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: بیان محتوای یک جلسه محرمانه در بیرون توسط هر کسی که باشد خلاف شرع و اخلاق است، حتی اگر من بخواهم اخبار داخلی مطرح شده در این چنین جلسه‌ای را به هر دلیلی توجیه کنم کار خلافی انجام داده‌ام .

وی افزود: نکته مهم‌تر این که اگر طرح مطالب یک جلسه محرمانه براساس یک متن ناصحیح بوده باشد باعث ایجاد تشویش در جامعه خواهد شد و بسیار مذموم و ناپسند است. آقای کریمی قدوسی هم اصلا در این جلسه حضور نداشته و مشخص نیست با چه استدلالی این مباحث را مطرح کرده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مشخص نیست اظهارات منتسب به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه با چه استدلالی و مستند به چه اطلاعاتی انجام شده است تاکید کرد: مباحثی که در این جلسه مطرح شده چیز دیگری بوده، ضمن اینکه طرح آن در رسانه‌ها نیز خلاف مسائل جامعه و منافع ملی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: