کد خبر: ۶۹۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۰
در تذکری؛
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: از هیات رئیسه مجلس تقاضا دارم که هرچه سریع تر استیضاح وزیر راه و شهرسازی اعلام وصول شود.
نماینده جلفا خواستار اعلام وصول استیضاح آخوندی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمد حسن‌نژاد  در تذکر شفاهی اظهار داشت: تذکر اول من به هیات رئیسه مجلس بابت عدم وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی می‌باشد، زیرا این تاخیر در اعلام وصول منجر به بدبینی ملت نسبت به خانه ملت می‌شود که تقاضای تسریع در اعلام وصول استیضاح وزیر راه و شهرسازی را دارم. 

نماینده مردم مرند و جلفا بیان کرد: تذکر بعدی من به وزیر نیرو، وزیر جهاد و رئیس جمهور است. در مناطق مرزی منابع مالی، آب، زمین و همه شرایط موجود می‌باشد ولی برای زیر کشت بردن دشت‌های حوزه انتخابیه اینجانب تعلل می‌شود. 

وی در تذکر بعدی به وزیر نیرو افزود: با وجود اینکه تصفیه خانه مرند و جلفا تکمیل شده ولی آب شرب به این دو شهر نرسیده است و ۳ سال است که از وعده وزیر نیرو می‌گذرد ولی سد حوزه انتخابیه اینجانب تکمیل نمی‌شود. 

حسن‌نژاد در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: قول داده بودند که جاده مرند به کشت سرای زیر ترافیک برود ولی خبری نیست و همچنین جاده مرند جلفا نیز تکمیل نشده است. آزادراه تبریز مرند بازرگان هر ماه قرار است که کلنگ زنی شود ولی خبری نیست. 

نماینده مردم مرند و جلفا در تذکر به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد بیان کرد: ۱۳ درصد ارزش پول ملی کاهش یافت به این معنا که ۱۳ درصد از ثروت ملی از بین رفت ولی هیچ کس پاسخگو نمی‌باشد این موضوع در صندوق بین المللی پول و بانک جهانی رشد اقتصادی منفی را نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: