کد خبر: ۶۹۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۱۷۱
سرپرست اورژانس کشور، با اشاره به تشدید آلودگی هوای تهران، از استقرار اکیپ های امدادی درمانی اورژانس در معابر اصلی و پر رفت و آمد پایتخت خبر داد.
اورژانس در میادین اصلی شهر مستقر شد/ دلیل: امدادرسانی به مصدومان احتمالی آلودگی هوابه گزارش خبرداغ ، پیرحسین کولیوند گفت: مرکز اورژانس تهران جهت تسریع در امدادرسانی و پوشش درمانی مصدومان احتمالی آلودگی هوا، از صبح شنبه چهارم دی ماه ۹۵ اقدام به استقرار آمبولانس و موتور آمبولانس در نقاط مختلف شهر تهران نموده است.

وی با اشاره به استقرار ۶ دستگاه آمبولانس در میادین شهر ری، انقلاب، آزادی، تجریش، امام حسین(ع) و امام خمینی(ره)، افزود: ۳۰ دستگاه موتور آمبولانس نیز از ۹ صبح تا ساعت ۱۷ در نقاط پر تردد و پر ازدحام شهر تهران مستقر می گردد.

کولیوند از آماده باش تمامی پایگاه های مرکز اورژانس خبر داد و گفت: شهروندان در صورت بروز تنگی نفس و مشکلات قلبی و تنفسی می توانند به این واحدها مراجعه و یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

آفتاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: