کد خبر: ۶۹۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۴۸۱
رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: «گلی که سیاه جامگان به پرسپولیس زد آفساید نبود.»
پنالتی پرسپولیس سوخت / گل سیاه جامگان آفساید نبودبه گزارش خبرداغ ، سید رضا غیاثی در مورد داوری بازی پرسپولیس وسیاه جامگان اظهار داشت: «این بازی را حاجی ملک داور گیلانی به اتفاق آرمان اسعدی سنندجی وحمید غمزه سقالکساری قضاوت کرد. در دقیقه ٢٠ بازی عجله و اشتباه داور در اعلام هند دروازه بان سیاه جامگان بیرون از محوط جریمه می‌رفت که کار دستش بدهد و این در حالی بود که دروازه‌بان که روی زمین افتاده بود با سر توپ را دور کرده بود. خوشبختانه کمک اول او، آرمان اسعدی به دادش رسید و به او گوشزد کرد که هند نبوده است. این کمک اسعدی به داور هم داور را نجات داد و هم از اخراج دروازه‌بان جلوگیری کرد.»

 

وی ادامه داد: «در دقیقه ٢+٤٥ بازی، طارمی مدعی خطای پنالتی روی خودش بود و این در حالی بود که خودش اول بازیکن حریف را هل داده بود اما داور در دقیقه ٤٧ باید خطای روی طارمی را در محوطه جریمه پنالتی اعلام می‌کرد. خوشبختانه داور در مورد جرایم شخصی بازیکنان به درستی عمل کرد و کارت‌هایی که نشان داد درست بود.»

 

غیاثی تصریح کرد: «داور در دقیقه ٧٦ به سیف اللهی به دلیل بازی با توپ بعد از سوت داور اخطار داد. خدا کند که کمک داور اول بازی، در این صحنه در اعلام افساید اشتباه نکرده باشد. من معتقدم گل سیاه جامگان در شرایط درست به ثمر رسید و اعلام افساید اشتباه بود. همین کارت و کارت دیگری که زننده گل در دقیقه ٩٠+٢ بازی گرفت باعث شد که سیف اللهی بی دلیل از بازی اخراج شود.»

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: