کد خبر: ۶۹۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
تعداد بازدید: ۲۳۰
سرمربی پرسپولیس گفت: «بعد از یک نمایش زیبا و برد بازیکنان و قهرمانی نیم فصل، خیلی خوشحالم که می بینیم بازیکنانم با این اراده و شوق بازی کردند.»
برانکو: نوراللهی به پرسپولیس علاقه دارد و خروج وی موقتی استبه گزارش خبرداغ ، برانکو ایوانکوویچ در خاتمه دیدار تیم های پرسپولیس و سیاه جامگان اظهار داشت: «به همه دوستان سلام می کنم. نیازی به توضیح مسرتم در پایان بازی نیست. بعد از یک نمایش زیبا و برد بازیکنان و قهرمانی نیم فصل، خیلی خوشحالم که می بینیم بازیکنانم با این اراده و شوق بازی کردند.»

 

وی افزود: «آن چه زیباتر از هر چیزی بود، دیدن این مساله بود که متوجه شدم چه رفاقتی بین بازیکنان است. فوتبال برای هواداران بازی می شود و وقتی سه گل می زنیم و مقدار زیادی موقعیت به دست می آوریم، این هاست که ما را خیلی خوشحال می کند. خوشحالیم از این که در انتهای نیم فصل یک شادی برای هواداران به ارمغان آوردیم. برای ما هم یک هدیه سال نو زیبا بود. آن چیزی که برای من زیبا بود این مساله بود که 90 دقیقه بازی را تحت کنترل داشتیم و اجازه ندادیم حریف دروازه ما را با خطر مواجه کند. این قدرت ما را به حریف نشان داد.»

 

برانکو تصریح کرد: «برای بازیکن سابق و همکار فعلی ام خداداد عزیزی آرزوی موفقیت دارم. طبیعتا او هم کار زیادی دارد؛ مثل همه ما. البته باید ذکر کنم که ما تازه به نصف راه رسیدیم. ما مستحق قهرمانی بودیم و باید این روند را ادامه دهیم. ما در نیمکت خود بازیکنان 20 ساله و زیر 20 ساله داشتیم. نفراتی چون انصاری هم بیمار بودند اما بعد از مصدومیت ربیع خواه ناچار شدیم از وی استفاده کنیم. خوشحالیم بازیکنانی داریم که در هر شرایطی می توانند خواسته های ما را برآورده کنند.»

 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: «نمی توانم بگویم 32 امتیاز بالاتر از پیش بینی ما بود. ما برنامه ای برای رسیدن به قهرمانی نیم فصل داشتیم ولی مشخصا با گرفتن مقدار مشخصی امتیاز به خواسته هایمان می رسیدیم که رسیدیم.»

 

وی درباره دادن بازوبند کاپیتانی به نوراللهی خاطرنشان کرد: «من قبل از همه و دو ماه پیش متوجه شدم. نوراللهی به من گفت که می خواهد سربازی برود. رفتن به سربازی برایش یک فرصت است. زیرا می تواند کمتر سربازی کند. شاید تا نیم فصل دیگر به ما ملحق شود. وی مستحق اتفاقات امروز بود. سیدجلال قبل از اینکه بازوبند کاپیتانی را به وی بدهد از من پرسید آیا چنین اجازه ای می دهم؟ طبعا اجازه دادم. این به معنای خروج موقت احمد از تیم است نه چیز دیگری. او به پرسپولیس علاقه دارد و طبیعتا تصمیم مناسبی در این شرایط گرفت.»

 

برانکو اذعان داشت: «این یک لیگ طولانی است و طبیعتا شکست در آن رخ می دهد. حالا این شکست در اصفهان مقابل ذوب آهن رخ داد. آن هم در حالی که ما تیم بهتر بودیم. البته ما همواره در آنالیزها خود به فکر بهبود روند تیم هستیم. من بعد از بازی ذوب آهن نمی توانستم ایرادی از این تیم بگیرم. باز تکرار می کنم برای برد و نتایج اخیر ذوب آهن، باید بگویم ما 57 درصد بازی را در اختیار داشتیم و 13 شوت در برابر 3 شوت حریف داشتیم. قبلا گفته ام لیگ ایران خیلی جالب است و نتایج آن نامعلوم.»

 

برانکو در خاتمه تصریح کرد: «امروز پرسپولیس هم انگیزه و هم دیسیپلین داشت و به آن چه می خواست رسید.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: