کد خبر: ۶۹۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۳
مدیرکل برنامه ریزی و مالی معاونت توسعه و فناوری صداوسیما گفت: کوادکوپتری که امروز در آسمان تهران ساقط شد متعلق به صداوسیما نیست.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدمهدی رحمتی با اشاره به انتشار اخباری درخصوص تعلق این پرنده به سازمان صداوسیما افزود: ترابری هوایی سازمان در این زمان، نه برنامه‌ای را برای پرواز داشته و نه در آن محل پرنده‌ای را در حال پرواز داشته است.

او گفت: ما امروز درخواستی را برای پرواز ثبت نکرده‌ایم و هیچکدام از پرنده‌های سبک سازمان در آن منطقه در حال پرواز نبودند.

رحمتی افزود: ممکن است تهیه کننده‌ای شخصا، پرنده سبکی داشته و آن را در آن منطقه پرواز داده است که این موضوع هم خیلی بعید بنظر می‌رسد که چنین اتفاقی در محدوده ممنوعیت پروازی خاص در تهران رخ دهد.

رحمتی گفت: همه کسانی که با پرنده‌های سبک کار می‌کنند، محدودیت‌های اصلی و ممنوعیت‌های پروازی تهران را می‌شناسند و اصولا نمازجمعه‌های تهران هیچوقت با پرنده‌های سبک ضبط نمی‌شود بجز ایام ویژه مانند روز قدس، راهپیمایی ۲۲ بهمن و یا نمازجمعه‌ای که مقام معظم رهبری در آن حضور دارند.

رحمتی به خبرگزاری صداوسیما گفت: به غیر از این موارد ما معمولا تصویربرداری هوایی از نمازجمعه نداریم و این موضوع در برنامه معمول سازمان نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: