کد خبر: ۶۹۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۲
اوج بازیکن سالاری در لیگ ایران؛
مربیان اخیر استقلال با یک گزینه مشترک به مشکل خوردند و به نظر می رسد نوبت به سرمربی کنونی آبی ها رسیده است.
قدرت عجیب یک بازیکن در استقلال؛ منصوریان، سومین قربانی؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بازیکن سالاری در فوتبال ایران اتفاق عجیب و تازه ای نیست و از گذشته های دور از تیم ملی گرفته تا باشگاه ها همیشه بحث بازیکن سالاری مطرح بوده است.

 

آن طور که سایت نامه نوشته، استقلال نیز یکی از تیم هایی است که در سال های اخیر درگیر این مسئله بوده تا جایی که حتی برخی بازیکنان قدرتی بیش از سرمربی پیدا می کنند.

 

هنوز یادمان نرفته که پرویز مظلومی بعد از کنار گذاشته شدن از استقلال علنا عنوان کرد که فلان بازیکن مطرح و بزرگ تیم با گزینه های دیگری برای حضور در کادر فنی مذاکره کرده بود!

 

همان بازیکن در گذشته ای نه چندان دور با امیر قلعه نویی نیز به مشکل خورد و البته در آن دوره زورش به سرمرببی نرسید ولی خودش از تیم کنار رفت تا به استقلال ضربه اش را وارد کند.

 

حالا نوبت به علیرضا منصوریان رسیده که با آقای ایکس دچار چالش شود و می گویند که او نیز به زودی به سرنوشت مظلومی دچار می شود!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: