کد خبر: ۶۹۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۹
وعده های تازه به آبی های جدایی طلب؛
تیم استقلال خوزستان با دریافت 10 میلیارد به صورت یک جا بر مشکلات مالی غلبه خواهد کرد.
قول 10 میلیاردی استاندار خوزستان به استقلالی ها؛ کاپیتان: از اول هم قصد جدایی نداشتیمبه گزارش خبرداغ،استاندار خوزستان با حضور در تمرین تیم استقلال خوزستان تکلیف این تیم را مشخص کرد. غلامرضا شریعتی در جمع بازیکنان حاضر شد و با ذکر این مطلب که از این پس گروه ملی به عنوان اسپانسر این تیم بخشی از هزینه ها را تامین می کند این ادعای خود را تکمیل کرد.

 

وی همچنین از لغو کامل مزایده خبر داد و مدعی شد نتیجه مزایده به نفع بانک ملی پیش رفته است و این بانک به زودی رسما به عنوان برنده مزایده معرفی می شود.

 

شنیدیم شریعتی در ادامه اظهاراتش به بازیکنان وعده داد به زودی مبلغی که گویا از پنج میلیارد فراتر رفته و 10 میلیارد تومان است به صورت نقد به باشگاه واریز می شود و از سوی دیگر هر هفته مبلغ 200 میلیون تومان به عنوان کمک خرج به حساب باشگاه واریز می شود تا مخارج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تامین گردد.

 

در ادامه این ملاقات محمد طیبی کاپیتان تیم استقلال خوزستان هم دقایقی صحبت کرد و به نمایندگی از بازیکنان گفت: «هیچ بازیکنی قصد جدایی ندارد و از اول هم قرار نبود این تیم را رها کنیم. حتی اگر پول هم نمی رسید بازیکنان استقلال را رها نمی کردند.»

 

حال باید دید با توجه به شرایط موجود و وعده های تازه این پول کی واریز شده و آرامش چه زمانی به اردوی استقلالی های خوزستان برمی گردد.

هوادار
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: