کد خبر: ۶۹۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید: ۱۷۰
سردار باقری در کنگره شهدای فاوا
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عناصر ارتباطی ما موجب اتکا و دلگرمی فرماندهان بودند، آن‌ها عناصری خوش فکر بودند. وقتی قرار است مفاهیم با رمز منتقل شود، خوش فکری و سرعت مهم است.
عناصر ارتباطی، رازدار فرماندهان بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار محمد باقری در کنگره شهدای فناوری، ارتباطات و اطلاعات عنوان کرد: عناصر مخابراتی که باید پا به پای فرماندهان رسالت ایجاد ارتباط پایدار را ایفا کنند پا پس بکشند. این عناصر ویژگی رازداری و امانت داشتند.

او با بیان اینکه بیسیم چی رازدار فرمانده بوده و از تمام رموز آگاه است، گفت: این مساله مهمی است. عناصر ارتباطی ما موجب اتکا و دلگرمی فرماندهان بودند، آن‌ها عناصری خوش فکر بودند. وقتی قرار است مفاهیم با رمز منتقل شود، خوش فکری و سرعت مهم است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح آمادگی جسمانی و تحرک در عملیات‌های مختلف را دیگر ویژگی عناصر مخابراتی برشمرد و تصریح کرد: این عزیزان باید پا به پای رزمنده با تحرک عالی ایفای مسئولیت می‌کردند. آن‌ها کاملا توجیه بودند و نسبت به صحنه رزم با تمام زوایای سرزمین عملیاتی مشرف بودن.

او با اشاره به اینکه لازم بود عناصر ارتباطی در تمام شرایط ارتباط پایدار را نگه دارند، گفت: عنصر مخابراتی باید تخصص بالا داشتند و به تاکتیک‌های جنگ الکترونیک دشمن آشنا بودند. این خود یک نبرد تمام عیار است. جبهه خودی به دنبال ایجاد ارتباط و دشمن به دنبال قطع آن بود، در این نبرد طبیعی است عناصر ما باید تخصص و دانش لازم را داشته باشند. ما شاهد بودیم که در جنگ این وضعیت وجود داشت. هر کدام از سیستم‌های ارتباطی محدودیت‌هایی دارند و وقتی این سیستم‌ها دچار اخلال می‌شد این عناصر با تخصص خود ارتباط را برقرار می‌کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: