کد خبر: ۶۹۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
تعداد بازدید: ۱۷۱
بایرن مونیخ در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا با سه گل لایپزیگ شگفتی ساز را شکست داد و قهرمان نیم فصل شد.
پیروزی قاطع بایرن مونیخ برابر لایپزیگ شگفتی‌سازبه گزارش خبرداغ،در ادامه هفته شانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا 5 دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ صدرنشین در آلیانس آره نا به مصاف لایپزیگ شگفتی ساز رفت.

بایرن مونیخ که تنها با تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیگ در صدر جدول رده بندی قرار داشت پیروزی مقتدرانه ای را به دست آورد و توانست با 3 گل حریف خود را از پیش رو بردارد.

گل های بایرن را در این دیدار تیاگو آلکانترا، ژابی آلونسو و روبرت لواندوفسکی(از روی نقطه پنالتی) به ثمر رساندند. لایپزیگ از دقیقه 30، ده نفره شد و امیل فورسبرگ به خاطر کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد.

بایرن مونیخ با این پیروزی که به دست آورد با 39 امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد و قهرمان نیم فصل شد لایپزیگ هم با 36 امتیاز در رده دوم باقی ماند و هرتابرلین هم با 30 امتیاز شوم شد.

به گزارش ایسنا، در یکی دیگر از دیدارهای حساس وردربرمن با سرمربی ایرانی خود یک امتیاز ارزشمند را در خانه هافنهایم به دست آورد و در دقایق پایانی شکست را با تساوی عوض کرد اما همچنان خطر سقوط را احساس می کند.

نتایج دیگر دیدارها

اینگول اشتات یک - فرایبورگ 2

کلن یک- بایر لورکوزن یک

هرتابرلین 2- دارمشتات صفر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: