کد خبر: ۶۹۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۲۵۲
آخرین شایعه درباره کاپیتان استقلال؛
شایعات زیادی این روزها در خصوص دروازه بان استقلال منتشر می شود که آخرین آن نیمکت نشین شدن وی در بازی با سپاهان است.
منصوریان رحمتی را نقره داغ می کند؛ تبعید به نیمکت مقابل سپاهانبه گزارش خبرداغ،سید مهدی رحمتی در بازی استقلال برابر نفت تهران سه گل دریافت کرد تا روز خوبی را پشت سر نگذارند.

 

دیروز هم رسانه ها اعلام کردند که وی با مشکل بیرون روی مواجه بوده و آمادگی لازم برای بازی کردن را نداشته و این موضوع را به کادر فنی هم اعلام کرده اما در آخرین لحظات که قرار بود سید حسین حسینی گلر یک آبی ها باشد رحمتی از آمادگی خود خبر داد.

 

یکی از شایعات نیز در مورد درگیری نه چندان جدی وی با علیرضا منصوریان بر سر ارنج تیم است و گفته می شود وی از بازی نکردن بختیار رحمانی گله مند بوده است.

 

آخرین شایعه هم مربوط به احتمال نیمکت نشینی وی در بازی با سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر است، آن هم در شرایطی که وی در تمرین دیروز آبی ها نیز حضور نداشت.

نامه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: