کد خبر: ۶۹۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
تعداد بازدید: ۲۹۷
ناراحتی از نیمکت نشینی بختیار؛
بیماری آقای شماره یک استقلال قبل از دیدار حذفی با نفت تهران پشت پرده عجیبی دارد.
دلیل عجیب برای اقدام جنجالی رحمتی پیش از بازی نفتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،خبر آورده‌اند که سید مهدی رحمتی دقایقی قبل از بازی به کادر فنی استقلال گفته توانایی حضور در میدان را به دلیل بیماری ندارد.

 

گفته‌اند که این وضعیت حال روحی و روانی استقلال را لحظاتی مانده به شروع بازی با نفت برهم زده است و با اینکه دروازه‌بان استقلال سرانجام راضی به بازی شده اما این مسائل در روحیه تیمی اثر گذاشته است اما در عین حال خبرهای دیگری هم پیرامون این بیماری وجود دارد که قابل توجه است.

 

آن طور که روزنامه ایران ورزشی نوشته، دلیل بیماری یک دفعه‌ای دروازه‌بان استقلال قبل از بازی نیمکت نشینی دو بازیکن استقلال بوده است. ظاهرا رحمتی از اینکه دیده بختیار رحمانی در ترکیب نیست آن رفتار را انجام داده است. از طرفی رحمتی رفاقت زیادی هم با محمدامین حاج محمدی دارد اما کادرفنی استقلال حتی این بازیکن را در لیست 18 نفره هم قرار نمی‌دهد که این تصمیم‌ها ناراحتی او را به دنبال داشته است.

 

کاپیتان استقلال هم که عادت دارد در تصمیمات مهم تیم و البته ترکیب، نقش تاثیرگذاری داشته باشد، تصمیم می گیرد که با تهدید به بازی نکردن حرف خودش را به کرسی بنشاند.

 

با توجه به اینکه در بازی های حذفی، استقلال وابستگی زیادی به رحمتی دارد و با در نظر گرفتن شکست سال گذشته نفت با درخشش کاپیتان استقلال در جام حذفی، انتظار این بود که کادر فنی تسلیم رحمتی شود و بختیار را به ترکیب بازگرداند ولی در ادامه راه رحمتی که می بیند حسینی در حال گرم کردن است و قرار است جانشین او شود از تصمیم خود برمی گردد.

 

اینکه رحمتی بابت این مسائل بیماری را بهانه کرده هرگز نمی‌تواند توجیه درستی باشد و دروازه‌بان استقلال باید بداند که تحت هر شرایطی فقط یک بازیکن است و دلیلی ندارد پا را فراتر از دایره اختیاراتش بگذارد.

 

به هرحال اگر ماجرای قهر نصفه و نیمه رحمتی به واسطه تصمیم‌های کادرفنی استقلال درست باشد، منصوریان باید دل و جرات به خرج دهد و یک بار برای همیشه دور چنین بازیکنانی را خط بکشد و اجازه ندهد که هر کسی در کار کادرفنی دخالت کند.

 

گرچه باخت‌های استقلال باعث شده که دیگر اعتمادی به منصوریان و دستیارانش باقی نماند اما شاید این تصمیم‌های شجاعانه بتواند در این سیلاب ویرانگری که استقلال را دربرگرفته، تا حدودی چاره ساز باشد.

 

گفتنی است منصوریان روز گذشته در تمرین استقلال شدیدا به رحمتی بی اعتنایی کرده و در حالی که خسرو حیدری و امید ابراهیمی را کنار کشید و با آنها دقایقی صحبت کرد، حتی یک کلمه هم با کاپیتان تیمش حرف نزد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: