کد خبر: ۶۹۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۶۳
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: «باشگاه استقلال به جای اینکه به لیدرها حقوق بدهد، به فکر پیشکسوتی باشد که با آژانس کار می‌کند.»
در استقلال گنده تر از منصوریان هم شعار به گزارش خبرداغ ، بیژن طاهری درباره شکست 3 بر 2 استقلال مقابل نفت تهران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: «مربیان استقلال می‌دانستند در زمین ورزشگاه تختی با مشکلاتی روبه‌رو خواهند شد، اما قطعاً به بازیکنان گوشزد کرده بودند که در ضربات ایستگاهی و کرنر یار مستقیم خود را شناخته و چه کار کنند. این کوتاهی بازیکنان است که در محوطه جریمه نمی‌دانند یار مستقیم‌شان چه کسی است.»

 

وی در ادامه افزود: «چطور ممکن است بازیکنی مقابل استقلال در محوطه جریمه استپ کرده، بچرخد و توپ را به راحتی وارد دروازه کند؟! این ضعف خط دفاعی استقلال است که محمد قاضی هر کاری دلش خواست، انجام داد. هواداران استقلال دوست دارند تیم‌شان برنده باشد و چون علیرضا منصوریان نفر اول کادر فنی است، باید پاسخگوی آنها باشد. امسال هواداران استقلال از منصوریان خیلی حمایت کردند و انتظار روزهای خوبی از استقلال داشتند.»

 

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: «هواداران استقلال مقصر اصلی نتایج تیم را به کادر فنی ارتباط می‌دهند، اما به نظر من مقصر کادر فنی نیست. بازیکن نمی‌داند که در محوطه جریمه چه کسی را بگیرد. همه بازیکنان موقع گل محمد قاضی در حال نگاه کردن بودند.»

 

طاهری با اشاره به بازیکنانی که پیش از فصل به استقلال پیوستند، گفت: «متأسفانه استقلالی‌ها در نقل‌وانتقالات با اسم‌‌ها بازی کرده و بر اساس نیازشان یارگیری نکردند. به نظرم، امین حاج‌محمدی بهتر از دو دفاعی است که استقلال از آنها استفاده می‌کند. اینکه بازیکن را به خاطر مسائل غیرفنی مثلاً روی سکو می‌فرستند، اینجا مقصرش کادر فنی است. اگر حاج‌محمدی را نمی‌خواستید، چرا او را حفظ کردید؟ حاج‌محمدی می‌داند که فقط باید تمرین کرده و برای بازی‌ها به سکوها برود. اگر او بازیکن خوبی نیست، چرا این همه به او پول داده‌اید؟ اگر به خاطر عدم کسر قراردادش با او بد شده‌اید، آبروی خودتان هم در خطر است. مردم بُرد می‌خواهند و منصوریان، فرهاد مجیدی و امیر قلعه‌نویی نمی‌شناسند. آقای منصوریان! وقتی استقلال نتیجه نگیرد، قطعاً مردم شعار "حیا کن، رها کن" سر می‌دهند. آقای منصوریان! جام حذفی تنها میانبر استقلال برای رسیدن به آسیا بود، اما آن را هم از دست دادید. در استقلال گنده‌تر از منصوریان هم نتیجه نگرفتند و مورد انتقاد قرار گرفتند. تاب و تحمل هواداران کم است و تنها نتیجه می‌خواهند.»

 

وی در خصوص انتقاداتی که از منصوریان به خاطر نزدیکی‌اش با لیدرهای استقلال می‌شود، تصریح کرد: «شأن و شخصیت سرمربی استقلال و کسی که بازیکن تیم ملی بوده و سَری در سرها دارد، این نیست که با لیدرها جلسه بگذارد. مردم این چیزها را می‌بینند. لیدرها برای خودشان حکمفرمایی می‌کنند و نباید اجازه بدهیم کسانی که غیرفوتبالی هستند، وارد فوتبال شوند. کسانی که خونِ دل خورده‌اند، بیرون نشسته‌اند. مسئولان باشگاه استقلال به جای اینکه به لیدرها حقوق بدهند، به فکر پیشکسوتی باشند که در آژانس کار می‌کند. باشگاه استقلال می‌داند که زن و بچه علی اکبریان چطور خرج خودشان را در می‌آوردند؟ آیا اکبریانی که در زندان به سر می‌برد، درآمدی دارد؟ لیدر می‌تواند خرجش را در بیاورد، اما اکبریان چه کار کند؟»

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: