کد خبر: ۶۹۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۱۲۸
کنگره حزب اراده ملت ایران با حضور دبیران شعب، اعضای کادر و اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری برگزار می‌شود.
هشتمین پیش‌کنگره حزب اراده ملت ایران جمعه برگزار می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، هشتمین پیش کنگره حزب اراده ملت ایران سوم دی ماه ۱۳۹۵ با حضور دبیران شعب، اعضای کادر و اعضا شورای سیاستگذاری حزب در دفتر مرکزی برگزارخواهد شد.

در این مراسم دبیرکل حاما گزارش مختصری در رابطه با عملکردها ارائه می‌دهند و سپس بازرسان و مسئولان کمیته‌ها یک به یک به ارائه گزارش کمیته و واحد متبوع خود می‌پردازند. بازبینی نهایی اساسنامه و مانیفست حزب از دیگر قسمت‌های این مراسم است.

همچنین در این جلسه در رابطه با شیوه برگزاری هفتمین دوره انتخابات اعضای شورای سیاست‌گذاری حزب اراده ملت ایران تصمیم‌گیری می‌شود.

هشتمین کنگره حزب اراده ملت اوایل بهمن ماه برگزار می‌شود که در این کنگره مواضع رسمی حاما نسبت به انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: