کد خبر: ۶۹۷۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۷۲۳
آندری کارلوف، سفیر روسیه در آنکارا که در جریان مراسم افتتاحیه یک نمایشگاه عکس به ضرب گلوله مجروح شده بود بر اثر شدت جراحات درگذشت.
قاتل سفیر روسیه ۸ بار محافظ اردوغان بوده استبه گزارش خبرداغ یک روزنامه ترکیه‌ای نوشت قاتل سفیر روسیه ۸ بار محافظ رئیس جمهور این کشور بوده است.

به گزارش تسنیم  به نقل از روزنامه حریت ترکیه،  قاتل «آندری کارلوف» سفیر روسیه طی 2سال و نیم خدمت در پلیس ضد شورش آنکارا، 8 بار محافظ اردوغان بوده است.

«مولود مرد آلتینتاش» قاتل سفیر روسیه، بعد از محافظان شخصی، جزو ردیف دوم کادر امنیتی رئیس جمهور ترکیه بود.

آندری کارلوف، سفیر روسیه در آنکارا که در جریان مراسم افتتاحیه یک نمایشگاه عکس به ضرب گلوله مجروح شده بود بر اثر شدت جراحات درگذشت.

کارلوف در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس "روسیه از نگاه ترک‌ها" در آنکارا سخنرانی می‌کرد که هدف حمله قرار گرفت.

در این تیراندازی چندین نفر دیگر زخمی شده‌اند. مرد مسلح هنگام تیراندازی پس از سر دادن شعار "الله اکبر" به ترکی فریاد می‌کشید: "حلب را فراموش نکنید، سوریه را فراموش نکنید."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: