کد خبر: ۶۹۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۱۶۹
عارف در دیدار با نماینده ولی فقیه در کرمان:
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کنونی کشور پول نیست، بلکه ضعف مدیریت و بروکراسی اداری است.
مشکل کشور ضعف مدیریت است نه پولبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «محمدرضا عارف» دقایقی قبل در بدو ورود به کرمان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: برای حضور در کنفراس شبکه‌های هوشمند انرژی به کرمان سفر کرده‌ام.

وی افزود: بحث هوشمندسازی در دنیا جدی است و این مسئله برای کنتورهای برق در ایران بیشتر مطرح است و هوشمندسازی با یک رویکرد علمی در ۱۵ سال اخیر در دنیا آغاز شده است.

عارف تصریح کرد: در این راستا در ایران یک انجمن علمی تشکیل دادیم و بنده به عنوان رییس انجمن شبکه‌های هوشمند انرژی فعالیت می‌کنم که سالانه کنفرانس شبکه‌های هوشمند را برگزار می‌کنیم و امسال این کنفرانس در کرمان برگزار شد.

رییس فراکسیون امید مجلس خطاب به آیت الله جعفری بیان کرد: برای عرض ارادت و ابلاغ سلام دوستان خدمت شما رسیدیم.

وی در ادامه افزود: استاندار کرمان کارهای خیلی خوبی انجام داده و زمانی که به نتیجه برسد الگویی برای کشور خواهد بود.

عارف با اشاره به اینکه وضع کرمان خوب شده، تصریح کرد: در استان‌های کرمان، یزد و سمنان مردم همکاری خوبی با استانداران و دولت دارند و بخشی از توسعه کرمان با همکاری مردم اتفاق افتاده است.

وی درباره بحث کمبود اعتبارات بیان کرد: مشکل کنونی کشور پول نیست، بلکه ضعف مدیریت و بروکراسی اداری است.

رئیس فراکسیون امید با بیان اینکه سرانه مصرف آب در ایران دو برابر اروپا است، اظهار کرد: آب بحران جدی است و انتقال آب آشامیدنی در کشور ضرورت است و استان‌های کرمان، اصفهان و... در حوزه آب با مشکل جدی برخوردار هستند.

در این دیدار، آیت الله «سیدیحیی جعفری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار اظهار کرد: استاندار کرمان خیلی فعال است و علی رغم کمبود اعتبارات، کارهای خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین مشکل در استان کرمان کمبود بارندگی و آب است و متاسفانه در سال جاری شاهد بارندگی خیلی کمی بوده‌ایم تصریح کرد: باید تصمیم جدی و قاطع در زمینه برخورد و بستن چاه‌های غیرمجاز در کشور و استان کرمان گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: