کد خبر: ۶۹۷۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۴۲۲
هواداران استقلال به بگو مگوی علی دایی و علیرضا منصوریان در جریان بازی واکنش نشان دادند.
درگیری لفظی دایی و منصوریان و شعار استقلالی‌ها علیه سرمربی نفتبه گزارش خبرداغ،هواداران استقلال بعد از اینکه داور در ابتدای دیدار تیم‌شان مقابل نفت به نفع تیم حریف اعلام پنالتی کرد بر علیه او موضع و شعار سر دادند. این در حالی بود که نیمکت‌نشینان استقلال هم اعتقاد داشتند داور در تصمیم خود مرتکب اشتباه شده است.

 

* در دقیقه 23 بازی داور به ارسلان مطهری کارت زرد نشان داد که علی دایی نسبت به این تصمیم داور اعتراض کرد. در آن سو منصوریان هم اعتقاد داشت چرا دایی به داوری اعتراض می‌کند و همین مسئله کافی بود تا سرمربی نفت تهران نگاه غضب آلودی به منصوریان کرده و این دو برای لحظاتی کوتاه با یکدیگر بگو مگو کردند.

 

* هواداران استقلال بعد از بگومگوی دایی و منصوریان، شدیدا علیه سرمربی نفت شعار سر دادند که در این لحظه منصوریان و نصرالله عبداللهی به سمت تماشاگران تیم‌شان رفته و آنها را به آرامش دعوت کردند.

 

تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: