کد خبر: ۶۹۷۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۱۵۳
کارگروه هماهنگی و همکاری دستگاه‌های نظارتی با موضوع پیشگیری و مقابله با ابعاد مختلف فساد در فوتبال تشکیل و اولین نشست خود را برگزار کرد.
ورود نهادهای نظارتی به ماجرای فساد در فوتبالبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایسنا،در این جلسه که کلیه دستگاه‌های مسئول در امور نظارتی حضور داشتند، اعضا بر لزوم هماهنگی و همکاری مشترک درخصوص برخورد با مظاهر و ابعاد مختلف فساد در فوتبال تاکید کردند و مقرر شد ضمن احصاء ابعاد مختلف فساد در حوزه‌های مالی، فرهنگی و اخلاقی فوتبال، ترتیبی اتخاذ شود تا کلیه افرادی که مدعی داشتن اطلاعات و گزارشات در زمینه‌های فساد در فوتبال هستند مستندات خود را به دبیرخانه این کارگروه ارائه کنند.

 هم‌چنین مقرر شده که نحوه‌ی دریافت گزارشات و چگونگی اقدامات لازم درخصوص ارزیابی و بررسی گزارشات توسط دبیرخانه کارگروه اطلاع‌رسانی شود.

موضوع فساد در فوتبال یکی از موضوعات مطرح و مهمی است که در طی سال‌های گذشته همواره از سوی نهادهای مختلف همچون مجلس شورای اسلامی، دستگاه‌ قضایی و وزارت ورزش مورد تاکید و پیگیری بوده اما تاکنون هیچ اقدام موثر و قابل توجهی برای رصد و برخورد جدی با آنچه که فساد در فوتبال خوانده می‌شود صورت نگرفته است.

به نظر می‌رسد با تشکیل کارگروه هماهنگی و همکاری دستگاه‌های نظارتی، موضوع فساد در فوتبال جدی‌تر از گذشته پیگیری و نتایج آن نیز ملموس‌تر از گذشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: