کد خبر: ۶۹۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
تعداد بازدید: ۱۱۶
رئیس مجلس گفت: بوسنی و هرزگوین عزم جدی برای افزایش سطح روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی دارد.
ایران همواره از تمامیت ارضی بوسنی و هرزگوین حمایت کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علی لاریجانی در نشست خبری مشترکی که ظهر امروز با «صفت سوفتیچ» رئیس مجلس سنای بوسنی و هرزگوین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: ما همواره آینده خوبی را برای این کشور آرزو کرده و از تمامیت ارضی آنها حمایت کرده‌ایم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: این سفر بعد از سفر رئیس جمهوری بوسنی و هرزگوین به ایران صورت گرفت که نشانگر عزم این کشور برای افزایش سطح روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی است.

وی در ادامه با اشاره به مذاکراتی که به صورت مشترک به سوفتیچ صورت گرفت، بیان داشت: طی این مذاکرات درباره روش‌های گسترش روابط اقتصادی صحبت شد که برای رفع برخی از موانع موجود اتفاق نظر وجود داشت.

لاریجانی تأکید کرد: در زمینه گسترش همکاری های پارلمانی و استفاده از ظرفیت های یکدیگر برای تقویت حوزه های علمی و فرهنگی نیز صحبت هایی صورت گرفت ضمن اینکه درباره حل و فصل مشکلات منطقه‌ای دیدگاههای نزدیک به هم داشتیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اهمیت سفر رئیس مجلس سنای بوسنی و هرزگوین به کشورمان خاطرنشان ساخت: امیدواریم اینگونه اقدامات بیشتر صورت گیرد و در نهایت نتیجه مذاکرات ملموس و عملی باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: