کد خبر: ۶۹۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
تعداد بازدید: ۱۹۹
وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به پاسخ ایران به نقض برجام از سوی آمریکا گفت: اقدامات لازم توسط سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه شروع شده است و در مراحل بعدی هم تابع نظرات هیات عالی نظارت خواهیم بود.
ظریف: تابع نظرات هیات عالی نظارت بر برجام هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف نشست‌ روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با مدیران ارشد وزارت خارجه را «بسیار خوب» توصیف کرد.

وی افزود: در این جلسه  هم درباره برجام و هم برنامه‌هایی که دولت برای مقابله با بدعهدی‌هایی که از طرف آمریکا شده است صحبت کردیم برای تضمین اجرای درست برجام و برنامه‌هایی که ما در وزارت خارجه و سازمان انرژی اتمی براساس دستور رییس جمهور دنبال می‌کنیم.

وزیر امور خارجه در ادامه تصریح کرد: همچنین درباره سوریه ، شرایط بسیار وخیم انسانی که در سوریه به صورت کلی و در فوعه و کفریا و در حلب حاکم است و تلاش‌هایی که ایران برای کاهش آلام مردم سوریه و جلوگیری از ادامه جنایات تکفیری‌ها انجام داده است نیز صحبت کردیم.

ظریف در گفت وگو با خبرگزاری صداو سیما گفت: بحث مختصری نیز درباره بودجه وزارت خارجه داشتیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: