کد خبر: ۶۹۷۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
تعداد بازدید: ۲۶۸
رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه وانت پیکان با جدول و حریق خودرو خبر داد و گفت: در این حادثه راننده جوان جان سپرد.
تصادف مرگبار وانت پیکان/ راننده 26 ساله در آتش سوختبه گزارش خبرداغ،سرگرد علی اصغر شریفی در گفتگو با مهر درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت: حوالی ساعت ۲۰ امشب یک دستگاه سواری وانت پیکان در حال حرکت در خیابان بوعلی مشیریه بود که ناگهان با جدولی برخورد کرده و وانت پیکان دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه به دنبال این حادثه عوامل آتش نشانی، پلیس راهور و امدادی در محل حادثه حاضر شدند گفت: آتش‌نشانان اقدام به اطفای حریق وانت پیکان کرده و مردی حدودا ۲۶ ساله را از کابین خارج کرده و به عوامل امدادی تحویل دادند که در بررسی علائم حیاتی وی مشخص شد جان خود را از دست داده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی گفت: در پی این حادثه عوامل راهور نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام کرده و در حال حاضر هیچ مشکل ترافیکی خاصی در محل وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: