کد خبر: ۶۹۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۹۵
سفارت کشورمان ضمن ابراز همدردی با ملت روسیه این اقدام را جناینکارانه توصیف و محکوم کرد.
سفارت ايران در آنکارا ترور سفير روسيه را محکوم کردبه گزارش خبرداغ ، سفارت جمهوري اسلامي ايران در آنكارا ضمن ابراز همدردی با خانواده‌ سفير فدراسيون روسيه در آنكارا‌، با  غير‌انساني و جنايتكارانه توصیف‌کردن این اقدام تروريستي تاكيد کرد‌ اين عمل  جنایت‌کارانه بيانگر آن است كه تروریست‌های وابسته به جریانات افراطی و تكفير در راستاي دنبال کردن اهداف و سناريو‌هاي ضد‌انساني خود به هيچ یک از موازین و معيار‌هاي حقوق بين‌المللی پايبند‌ نيستند و با قصد ايجاد نا‌امني و بحران، مبادرت به اين ‌گونه جنايت‌هاي وحشيانه  می‌کنند.

اين جنايت و حوادث تلخ اخير  تروريستي در تركيه‌، سوريه و عراق  اثبات کرد همبستگی و اتحاد‌ ميان تمام ملل و دولت‌های جهان برای یک مبارزه بی‌امان و‌ بدون تقسیم‌بندی و تفکیک تروریسم‌ به تروریست خوب و بد علیه تروریسم و افراط‌گرايي يك ضرورت است‌.

آفتاب نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: