کد خبر: ۶۹۷۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱
تعداد بازدید: ۲۱۹
در حالی از مهاجم استقلال به عنوان یکی از گزینه های جدایی از استقلال در نیم فصل دوم یاد می شود که این اتفاق هنوز قطعی نشده است.
جدایی قطعی دو آبی پوش؛ شهباززاده یا زهیوی جذب شوند افشین هم می رودبه گزارش خبرداغ ، اخبار واصله از استقلال حکایت از آن دارد که جدایی محمدامین حاج محمدی و میثم مجیدی از استقلال قطعی است و این در حالی است که آرش افشین هم می تواند یکی از بازیکنانی باشد که احتمال جدایی اش از این تیم می رود.

 

در خصوص جدایی احتمالی آرش افشین از استقلال باید گفت بر اساس شنیده ها، تنها در صورتی افشین از استقلال جدا خواهد شد که علیرضا منصوریان بتواند یک مهاجم به جای وی جذب کند و در غیر اینصورت این بازیکن کماکان در جمع آبی پوشان حضور خواهد داشت.

 

بدیهی است که سجاد شهباززاده و رحیم زهیوی مهاجمانی هستند که مدنظر منصوریان بوده و در صورت جذب یکی از این دو، قطعا افشین از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

هوادار

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: