کد خبر: ۶۹۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۳۸۵
هواپیمای فوکر ۵۰ شرکت هواپیمایی نفت که عصر امروز از باند فرودگاه اردبیل پرواز کرده بود دقایقی پس از بلند شدن از باند به دلیل نقص هواپیما مجبور به بازگشت به این فرودگاه شد.
جزئیات فرود اضطراری هواپیما در اردبیلبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، این هواپیما در شرایطی قصد داشت پرواز خود را از سر بگیرد که به دلیل مسائل و مشکلات جوی عملا این اتفاق ممکن نشد و مسئولان شرکت پرواز را باطل کردند.

هواپیمای فوکر ۵۰ این پرواز نیاز به قطعه یدکی داشت که باید به اردبیل می‌رسید اما به دلیل مشکلات و مسائل جوی به وجود آمده در اردبیل امکان پرواز به فرودگاه این شهر فراهم نشد.

رضا جعفر زاده، مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور ضمن تایید این خبر به ایسنا گفت: تعدادی از مسافران این پرواز که برای سفر خود اصرار داشتند با یکی از هواپیماهای شرکت آتا پرواز کردند و مسافران دیگر در فرودگاه ماندند.

به گفته وی پس از نرسیدن قطعه یدکی مورد نیاز، این پرواز ابطال شد تا ضمن اطلاع رسانی به مسافران پرواز بعدی با برنامه ریزی جدید در دستور کار قرار گیرد.
طبق آخرین گزارش‌ها وضعیت آب و هوایی فرودگاه اردبیل در حال حاضر برای پرواز مناسب نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: