کد خبر: ۶۹۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۲۶۹
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: تنها علت سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل پیگیری روند اجرای عملیات پروژه راه‌آهن استان اردبیل بود.
پیگیری روند پروژه راه‌آهن اردبیل تنها علت سفر نوبخت به استانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، «داوود شایقی» امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: معاون رئیس‌جمهور در سفر چند ساعته به اردبیل از نزدیک به بررسی روند اجرای راه‌آهن اردبیل پرداخت. بطوریکه که با گزارش‌هایی که از مسئولین استانی شنید قرار بر این شد تا موانع پیش‌روی این پروژه بررسی و نسبت به تصمیمات لازم در این خصوص اقدام شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل افزود: در جریان این سفر تصمیم بر آن شد تا همه مطالبات پیمانکاران پروژه راه‌آهن اردبیل که نزدیک به 38 میلیارد تومان است پرداخت شود.

به گفته شایقی، معاون رئیس‌جمهور قول مساعد داد تا اعتبار سال آینده پروژه راه‌آهن اردبیل 100 درصد اختصاص یابد بطوری‌که علاوه‌بر اختصاص اعتبار سازمان برنامه و بودجه از روش‌های دیگر از جمله فاینانس داخلی و خارجی برای تسریع در روند اجرای این پروژه انجام  شود.

گفتنی است، پروژه راه‌آهن اردبیل یکی از مطالبات اصلی مردم استان اردبیل است امیدواریم با پیگیری مسئولین استانی با سفر نوبخت دستاوردهای خوبی برای اجرای این پروژه‌ها در اردبیل فراهم شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: