کد خبر: ۶۹۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۳۷۴
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهروندی گفت: امروز نوبت همه ما است تا با تمسک به اخلاق اجتماعی، ایران بزرگ را در مسیری جدید قرار دهیم.
واکنش توییتری معاون رییس جمهور به منشور حقوق شهروندیبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت دکتر حمید ابوطالبی در صفحه توئیتر خود درخصوص رونمایی از منشور حقوق شهروندی نوشت: منشورحقوق شهروندی اکنون رونمایی شد؛ با این باورکه حقوق ملت وآزادی اندیشه وبیان و... نخست دانستنی است، سپس خواستنی، وآنگاه اِعمال کردنی. استیفای این حقوق به آن است که ملت،آن رادانسته،خواسته و به دست آورد؛حقوق ملت رانمی توان فقط از رئیس جمهورخواست، دیگرارکان وقوای کشورنیزمسئولند. از امروز،حق دانی وحق خواهی باید به وجدان عمومی تبدیل،وملت ما باتمسک به اخلاق اجتماعی،ایران بزرگ رادر مسیری جدیدقراردهد؛اینک نوبت همه مااست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: