کد خبر: ۶۹۷۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۲۴
نوراللهی برای سربازی اقدام کرد؛
پرسپولیسی ها می گویند شماره 8 هنوز برای سربازی اقدام نکرده و ممکن است بماند اما او دفترچه اش را ارسال کرده است.
تلاش بی فایده پرسپولیس برای حفظ بازیکن محبوببه گزارش خبرداغ،رفتن احمد نوراللهی از پرسپولیس به یکی از سوژه های خبری روزها و ماه های اخیر تبدیل شده است.

 

هافبک شماره 8 پرسپولیس که در فصل جدید به یک نیمکت نشین تبدیل شد تصمیم گرفت نیم فصل از جمع قرمزها جدا شود و سربازی کوتاه مدتش (هفت ماه به خاطر کسری خدمت) را بگذارند و برگردد.

 

نوراللهی خوب می داند که در صورت حضور در تراکتورسازی باز هم فرصت زیادی برای بازی پیدا نخواهد کرد اما ترجیح می دهد حداقل معضل سربازی اش را حل کند و با خیال راحت به پرسپولیس برگردد.

 

پرسپولیسی ها اما با رفتن این بازیکن ذخیره مطمئنی برای هافبک دفاعی ندارند و این مسئله باعث شده به تکاپو بیفتند و نوراللهی را منصرف کنند.

 

شنیده ها اما حاکی از آن است که این بازیکن دفترچه خدمت خود را پست کرده و به زودی تیم نظامی وی مشخص خواهد شد، تیمی که به احتمال فراوان نامش تراکتورسازی تبریز است!

نامه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: