کد خبر: ۶۹۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
تعداد بازدید: ۱۰۳۱
باشگاه استقلال امروز شاهد یک درگیری خونین بود که البته مسئولان باشگاه آن را شخصی می دانند.
به گزارش خبرداغ ، امروز سعید طرزی سرپرست تیم جوانان استقلال که وکیل رضا عنایتی و هاشم بیک زاده هم محسوب می شود به باشگاه استقلال مراجعه کرد اما موفق به ملاقات مدیران باشگاه نشد و با مشت یک لیدر مضروب شد.

 

طرزی در این خصوص اعلام کرد که لیدر مذکور به وی اجازه ملاقات با مدیران باشگاه را نداده و با مشت به صورت او زده که کار به حضور نیروی انتظامی و بازداشت این لیدر کشیده است.

 

 

وی اعلام کرد این لیدر پدر یکی از بازیکنان سابق تیم جوانان استقلال است که نام پسرش از لیست خارج شد و سیاوش اکبرپور سرمربی مستعفی تیم جوانان نیز اخیرا به این مسئله اشاره و اعلام کرد یک لیدر در جلسات کمیته انضباطی باشگاه شرکت کرده است!

 

جالب اینکه مسئولان باشگاه استقلال که در توجیه حضور یک لیدر در کمیته انضباطی او را پدر یک بازیکن معرفی کرده و حضورش را توجیه کرده بودند حالا به خاطر این درگیری خود را کنار کشیده و عنوان کرده اند که یک درگیری شخصی رخ داده و ربطی به مدیریت باشگاه ندارد.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: