کد خبر: ۶۹۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید: ۱۶۹
مولاوردی
معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده، گفت: نکات و اصلاحاتی را برای منشور حقوق شهروندی به تدوین‌کنندگان ارائه کردیم که امیدواریم اعمال شده باشد
امیدواریم اصلاحات منشور حقوق شهروندی اعمال شده باشدبه گزارش خبرداغ،شهیدخت مولاوردی در گفت‌وگو باایلنا، درباره منشور حقوق شهروندی و سهم زنان در این منشور گفت: در بخشی از این منشور سهمی برای زنان، کودکان و خانواده اختصاص داده شده است.

او ادامه داد: در گذشته نظرات و اصلاحاتی درباره این منشور به تدوین‌کنندگان آن ارائه داده شده که  امیدواریم این نکات در آن اعمال شده باشد.

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: ما هنوز منشور را ندیده‌ایم، زیرا این منشور در ابتدا  در معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری و در حال حاضر نیز در بخش دستیار ویژه رئیس‌جمهور در حقوق شهروندی به سر می‌برد و منتظر رونمایی روز دوشنبه هستیم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: