کد خبر: ۶۹۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۳۱۸
پهلوان؛
گلزن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: «نقاط قوت پرسپولیس را کاملا تا قبل از بازی آنالیز کرده بودیم و به خوبی توانستیم آنها را مهار کنیم.»
سرمربی ما دست برانکو را خوانده بود / توپ روی پایم نشست و وارد دروازه پرسپولیس شدبه گزارش خبرداغ،احسان پهلوان در خصوص برتری یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: «خدا را شکر که سه امتیاز با ارزش گرفتیم و خوشحالم که با کمک همبازی‌هایم گل 3 امتیازی این بازی را زدم. پرسپولیس قصد داشت از ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند استفاده کند و ما از این موضوع کاملا اطلاع داشتیم. در واقع مجتبی حسینی در این بازی دست برانکو را خوانده بود.»

 

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند ذوب‌آهن نسبت به گذشته دیگر تهاجمی بازی نمی‌کند و از سیستم دفاع - ضدحمله استفاده می‌کند، گفت: «این‌طور نیست و ما با سیستم دفاع - ضدحمله بازی نمی‌کنیم. در فوتبال گل نخوردن بسیار مهم است، چون یک تیم راحت می‌تواند گل بزند. در هر بازی سعی می‌کنیم نظم تیمی خوبی داشته باشیم و به هدف‌های‌مان برسیم. ما در فاز حمله هم تیم خوبی هستیم و اصلا این‌طور نیست که فقط به دفاع فکر کنیم.»

 

هافبک ذوب آهن درباره گل زیبایی که در این مسابقه به ثمر رساند و اسباب اولین شکست صدرنشین لیگ را به وجود آورد بیان داشت: «این شوت من یک کار تمرین شده در تمرینات بود که خداراشکر در آن صحنه که ضربه زدم فضای مناسبی پیش روی من بود که توانستم با قدرت ضربه را به سمت دروازه حریف بزنم. توپ سختی بود اما شوتم به خوبی روی پایم نشست و یک گل زیبا و سه امتیازی برای ذوب آهن به ثمر رسید.»

 

پهلوان درباره شرایط ذوب آهن طی هفته های اخیر و پوست اندازی این تیم از حیث نتیجه گیری با مجتبی حسینی بعد از رفتن یحیی گل محمدی اظهار داشت: «از ابتدای فصل هم بازی های خوبی انجام می دادیم اما متاسفانه با بدشانسی توپ هایمان گل نمی شد. حتی در چند بازی هم تا آخرین دقایق برنده مسابقه بودیم اما در نهایت بازنده از زمین خارج می شدیم. خدا را شکر با همدلی و همراهی بچه ها چند هفته ای که نتایج خوبی را به دست آوردیم که امیدوارم با این روند مناسب همچنان شاهد سیر صعودی ذوب آهن در جدول باشیم.»

 

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد شانس قهرمانی تیمش عنوان کرد: «به نظرم اگر این روند را همچنان ادامه دهیم ذوب آهن می تواند به یکی از تیم های  مدعی کسب قهرمانی تبدیل شود.»

 

پهلوان در پاسخ به این سوال که قوی‌ترین تیمی که مقابل آن بازی کرده‌اید، کدام تیم است، گفت: «تیم‌های خوبی در لیگ هستند و همین پرسپولیس هم قوی بود. البته آنها در این بازی تلاش کردند تا یک بازی فیزیکی و درگیرانه را انجام دهند. امسال واقعا رقابت بین مدعیان فشرده است و جدا از تیم ما، تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتورسازی مدعیان جدی هستند و استقلال هم خودش را بالا خواهد کشید.»

 

وی در مورد دیدار هفته آینده مقابل گسترش فولاد تبریز در جام حذفی گفت: «در سرمای تبریز بازی سختی در پیش داریم. گسترش فولاد جزو تیم‌های خوب ایران است ولی ما قهرمان جام حذفی هستیم و باید تلاش کنیم تا به آن چیزی که می‌خواهیم، برسیم.»

 

هافبک ذوب آهن درباره آخرین بازی نیم فصل این تیم مقابل پدیده بیان داشت: «کار بسیار سختی مقابل پدیده داریم و اصلا توجه ای به دو باخت این تیم مقابل استقلال و پرسپولیس در دو هفته اخیر نداریم. پدیده بازی های سنگینی را در هفته های اخیر مقابل تیم های قدرتمند لیگ داشته و در همه مسابقات نشان داده که یک تیم بابرنامه و قدرتمند است. به هرحال اگر قرار است روند خوب مان را همچنان ادامه دهیم در این مسابقه هم ذوب آهن محکوم به پیروزی است تا بتوانیم در نیم فصل دوم که تیم ها سخت امتیاز از دست می دهند شرایط خودمان را در جدول حفظ کنیم.»

 

پهلوان که تا الان به خدمت سربازی نرفته است در مورد اینکه چه زمانی قرار است سرباز شود، گفت: «در حال حاضر دانشجو هستم و تا آخر فصل برای ذوب‌آهن بازی می‌کنم. تمام تمرکزم روی موفقیت ذوب‌آهن است. احتمال دارد فصل آینده سرباز شوم، اما هنوز نمی‌توان درباره آینده حرف زد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: