کد خبر: ۶۹۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
تعداد بازدید: ۶۸۱
فال روزانه یکشنبه 28 آذر 1395
متولد فروردین : از یک طرف ممکن است که اکنون فردی وارد زندگی شما شود و راه حلی منطقی برای یک مشکل پیچیده به شما پیشنهاد کند. از طرف دیگر شاید برای شما غیر ممکن باشد که از کسی کمک بگیرید، برای اینکه بخشی از این پیشنهاد را متوجه نشده‌اید. امروز شما به دنبال یافتن راهی هستید که بتوانید با وقار یاری دیگران را قبول کنید، حتی اگر یک راه حل ناقص برای خواسته‌های شما باشد.

متولد اردیبهشت : شما قادر هستید موقتاً از شرایط کاری پر از استرس رها شوید، برای اینکه همکاران و افراد مافوق به طور ناگهانی شما را نسبت به قبل زیباتر و جذاب تر می بینند. شما مشتاق هستی که هر فرد دیگر را هم تشویق کنی و اکنون خوش بینی شما به سوی خودت برمی گردد. وقتت را تلف نکن عوامل تازه واردی که گروه های دیگر را درگیر می سازند، توسط مهارتهای افراد شما حمایت می شوند.

متولد خرداد : ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی‌دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.

متولد تیر : سیاره حاکم شما عطارد می‌تواند شما را فریب دهد تا فکر کنید که امروز به طرز خاصی باهوش و درایت شده‌اید با این حال نمی‌توانید از میدان موانع که در سر راه شما قرار دارد فرار کنید؛ این یک زمان دگرگون کننده است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا به جلو بروید یا سر جای خود بمانید یا اینکه آیا می‌خواهید که عوامل جایگزینی که می‌تواند تغییرات مهمی در زندگی تان بدهد را بررسی کنید. الان وقتش است؛ ذهن تان را سر و سامان دهید و حرکت کنید.

متولد مرداد
: سیاره حاکم شما عطارد، امروز به خاطر اینکه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل کارتان پیغامی ‌گرفتید که شما را آشفته و ناراحت کردسعی کنید که آن لحظه هیچ تصمیمی‌ نگیرید تا کارها را خراب‌تر نکنید. در عوض، اجازه دهید که این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید که دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشکار کنند. پس عجله نکنید!

متولد شهریور
: به نظر می رسد كه شما زمان كافی برای انجام دادن كارهایتان ندارید، شاید شما مجبور شوید كه برخی از كارهای نیمه تمامتان را رها كنید تا بتوانید برنامه های بعدیتان را انجام دهید. به خاطر پروژه های ناقصتان نگران نباشید؛ شما در هفته های آینده وقت كافی خواهید داشت تا دوباره به كارهای نیمه كاره تان بپردازید. اكنون به كارهایی بپردازید كه می توانید بدون اشتباه آنها را تمام كنید.

متولد مهر : ممکن است اداره کردن یک موقعیت مانند رهایی از زندان مانند یک سناریو در برنامه امروزتان مقرر شده باشد. حتی اگر شما قبلا با این فرضیه در محل کارتان درگیر بوده اید حالا راه حلی آشکار می‌شود که قبلا روشن و واضح نبود. در واقع اگر کارهای اخیر شما طبق میل و خواسته شما نبود راهی برای حل این مشکل وجود ندارد. یک فرصت به خودتان بدهید و ببینید چه پیش می‌آید. هیچ دلیل منطقی برای انتظار بیشتر برای یافتن راه حل وجود ندارد.

متولد آبان
: ماه کامل امروز در چهارمین خانه از "خانه و خانواده” شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی‌های سال های گذشته بود را بهمراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانید برای لحظاتی مسائل و تنش‌های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می‌توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.

متولد آذر
: امروز ماه به نشانه شما بازگشته و شما را حساس و آسیب پذیر كرده است، برای اینكه شما دوست دارید احساسات خود را با فرد خاصی در میان بگذارید. اما فقط در مورد بخشی از نیازها و ترس‌های خود صحبت كنید؛ هم اكنون شما نسبت به واكنش‌های بد و منفی بیش از حد حساس شده‌اید. با وجود این تا چند روز آینده اعتماد به نفش خود را باز خواهید یافت و قادر خواهید شد تا بر هر مانعی غلبه كنید.

متولد دی
: شما امروز باید به یک مساله عاطفی رسیدگی کنید، اما احتمالا شما سعی می‌کنید از هر تاکتیکی که در کتاب در مورد کناره گیری کردن گفته شده استفاده کنید. اگرچه روبرو شدن با شرایط کار ناخوشایندی است، اما شما قادر هستید که در روش خود منطق و عقل را برگزینید. اما لازم است قدری احتیاط کنید، برای اینکه ممکن است به خاطر چیزی که اصلا هم اتفاق نمی‌افتد عصبانی شوید. کمی خویشتن داری داشتن در میان راه بهتان کمتان می‌کند.

متولد بهمن
: امروز از یك طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر كار فرار كنید و یا اینكه حداقل تا جایی كه امكان دارد كار كمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست كه شما می‌خواهید كسی را گول بزنید؛ بلكه معنی این حرف این است كه شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی كاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید كه جیم شدن از سر كار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به كارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه كسی را ناراحت نكنید.

متولد اسفند
: در رابطه با آرزوهایتان تغییرات کوچکی صورت می گیرد. شاید یک مسئله را کاملاً‌ ساده گرفته اید و اکنون متوجه اهمیت آن شده اید. سعی کنید در رابطه با یک فرصت خیلی مردد نباشید زیرا ممکن است آن را از دست بدهید. دوستان پیشنهادات خوبی دارند و از این که درکنارتان هستند خوشحال می شوید.اگر به حمایت روحی احتیاج دارید در حال حاضر همه حامی شما هستند.سعی کنید سرگرمی مورد علاقه تان را انجام دهید تا آرامش پیدا کنید.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: