کد خبر: ۶۹۷۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
تعداد بازدید: ۸۳۲
فال روزانه شنبه 27 آذر 1395
متولد فروردین : شما چگونه می‌توانید هم به وظایفتان در محل کار عمل کرده و هم از پیش‌آمدهای متنوعی که اکنون وارد زندگی شما شده لذت ببرید؟ در حالی که شما سعی می‌کنید هر دو جنبه ذاتی خود را نشان دهید، جواب دادن به این سؤال مستلزم داشتن هنر مهارتی سازگاری داشتن است. پذیرفتن تفاوت بین تلاشهایی که وجودشان لازم است و سرگرمی‌های مورد علاقه، یک نقطه شروع است، اما شما مجبور خواهید بود که در طول روز متعادل تر شوید تا شانسی برای راضی بودن داشته باشید.

متولد اردیبهشت : حتی اگر شما هدایت کردن موجی از احساسات بیان نشده را ادامه دهی، باز هم از تجربه خیلی شیرینی که قرار است برایت اتفاق بیفتد دور نمی‌شوی. شما باید در عشقی که در اطرافت هست باقی بمانی برای اینکه بهترین اتفاقها برایت امکان پذیر می‌شود و اگر شما بیمناک باشی، زندگی‌ات خالی از چیزهایی می‌شود که در واقع شما می‌خواستی داشته باشی.

متولد خرداد : امروز واقعا برای تان آسان نیست که در رابطه با گذشته با دیگران صحبت کنید. بعضی اوقات، شرایط آنقدر تغییر می‌کنند که شما احساس ناامنی می‌کنید،‌ و حتی اگر بتوانید شهامت این را پیدا کنید تا بحث ناتمامی را دوباره شروع کنید، ‌بسرعت مجبور می‌شوید که برنامه ریزی خود را رها کنید. به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید، ‌شاید زمان بیشتر چیزی است که شما نیاز دارید تا فرصت‌های بوجود آمده را خوب بررسی کرده وآنها را از دست ندهید.

متولد تیر : شما از انجام دادن کارهایی که وظیفه افراد دیگر است خسته شده اید. شما حتی بعضی وقت‌ها فکر می‌کنید که تنها کسی هستید که به قول‌هایی که داده عمل می‌کند! اما امروز نباید به سرعت در صدد رفع اشتباهات افراد دیر بربیایید، چراکه شما به خاطر وسواس و اشتیاقی که برای رسیدن به کمال و ارضا کردن احساس کمال طلبانه خود دارید به آنها اجازه دست به عمل زدن نمی‌دهید. درعوض باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشید که بتوانید کمک و همکاری افراد دیگر را قبول کنید. یادتان باشید که هیچ انسانی کامل و بدون عیب نیست.

متولد مرداد : اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، ‌هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

متولد شهریور : امروز بهترین روز برای بذرپاشی و آماده شدن برای اهداف و آرمان‌هایتان می‌باشد. برای اینكه دیروز ماه جدید شرایط مناسبی برای صحبت كردن در مورد ایده‌های جدید را فراهم آورده است. اما اگر دوستانتان فكر كردند شما احمق هستید نگران نشوید، به خاطر اینكه شما قوانین و اصول آنها را قبول ندارید. فقط به خودتان قول دهید كه با هر سازی برقصید!!

متولد مهر : امروز تصمیم گیری زیاد برایتان ساده نیست، چرا که بیشتر تمایل دارید قبل از اینکه به طور یک جانبه دست به عمل بزنید از احساسات افراد دیگر هم آگاه شوید. البته منظورمان این نیست که شما نسبت به آرزوهای خود بی توجه هستید؛ بلکه فقط در مورد اینکه زمان بندی تان ایده آل هست یا نه مطمئن نیستید. حتی اگر همه چیز در ظاهر خیلی عالی نباشد، درهای شانس و اقبال شما تا مدتی بسته خواهد ماند. پس مدتی صبر کنید تا بفهمید که چه کار می‌خواهید بکنید و بعد با فرض اینکه کارتان پیش خواهد رفت با برنامه‌هایتان پیش بروید.

متولد آبان : تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید. لزومی ‌ندارد روز خود را به خاطر مشکلات خصوصی خراب کنید، چراکه شما قادرید به نحو موثری احساسات خود را مدیریت کنید. از آنجایی که شما اغلب اوقات نمی‌توانید خواسته‌های دل و عقلتان را از هم مجزا کنید، آگاه بودن از احساساتتان کمکتان می‌کند بدون اینکه بگذارید دیگران بفهمند چه اتفاقی افتاده است، با این مسائل کنار بیایید.

متولد آذر : تصورات درونی شما اکنون بسیار قوی شده‌اند، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می‌زنند. و این موضوع می‌تواند فاصله عمیقی بین شما و آن کس که دوست دارید ایجاد کند. به جای اینکه خودتان را ناامید کنید، از نعمت‌های زود گذری که به دستتان رسیده قبل از اینکه تمام شود استفاده کنید.

متولد دی : شما ممکن است فکر کنید که نسبت به نیازهای دیگران زیادی حساسیت نشان می‌دهید، اما ممکن است خیلی وارد جزئیات نشوید. به جای اینکه فکر کنید آنها هم نیازهایی شبیه نیازهای شما دارند، از آنها بخواهید که خودشان بگویند واقعاً چه می‌خواهند. لازم است بدون تلاش کردن برای تغییر دادن فکرشان کاملاً به صحبتهای آنها گوش فرا دهید.

متولد بهمن : ممکن است امروز از دوستان خود انتظار زیادی داشته باشید و فکر می‌کنید که آنها انتظارات شما را برآورده می‌کنند. اگرچه در نهایت آنها با معیارهای شما کنار می‌آیند ، ماه کامل در یازدهمین خانه از "گروه اجتماعی” شما درست در تضاد با خورشید در پنجمین خانه از "هنرها و صنایع دستی ” قرار دارد، و این شمارا قادر می‌سازد که اکنون زمانیکه فعالانه علایق شخصی خود را دنبال می‌کنید تفریح هم کنید.

متولد اسفند : شما امروز در حالیكه دیگران را تشویق می‌كنید كه شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه‌تری دارید. مشكل اینجاست كه آنها فكر می‌كنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و كناره گیری شما را اشتباه تعبیر می‌كنند. به آنها بگویید كه شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینكه مؤدبانه درخواست كنید كه به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فكر كنید.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: